Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

čtvrtek 23. března 2017

Secession. Done.

Na překrásný šátek Secession od Kristiny Vilimaite padlo 435 g Ríosu Cerezy. Pletla jsem na čtyřkách jehlicích a šátek je asi největší, jaký zatím mám, příjemně těžký a báječný. Chvilku jsem se i zatěšila na zimu, hřeje hned a hodně. Barva je temně višňová, hluboká s jakoby černým nádechem, neuvěřitelná.
Vůbec nechápu, jak někdo dokáže takový tvar vymyslet a propočítat, každopádně pletlo se to skvěle a výsledkem jsem unešená.

Beatiful shawl with leaves - my favourite motif - is done. It is so large and heavy and incredible, I do love it.

Joining Nicole Frontier Dreams



10 komentářů:

  1. Lenko, je úžasný! Když si ještě představím naživo tu nádhernou višňovou barvu, která se nedá vyfotit...paráda! A je to macek! Já jsem teď dokončila Saroyan, váží 410g a je to nejtěžší šátek, co jsem kdy pletla. Asi vypárám ty malé z jednoho klubka a pustím se do velkých a ještě větších :-).
    Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taky to pořád přehodnocuju. Velké šátky jsou prostě nejlepší!

      Vymazat
  2. To je nádhera! Vždycky když ty tvoje krásy vidím, svrbí mě ruce na jehlice...

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji! Musím říct, že jsem ze šátku nadšená.

      Vymazat
  4. Překrásný - odstín i tvar:-) Moc se ti povedl:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Helčo. Pořád se na něj chodím dívat :)

      Vymazat