Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 15. března 2017

Oakenshield Shawl. Yarn Along.

Konečně jsem se dostala ke krásnému šátku Hany Paimen. Experimentovala jsem s čtverhrannými jehlicemi a zjistila, že na nich pletu volněji, než jsem zvyklá, což se k Donegalu zrovna nehodí, takže jsem se vrátila ke kulatým karbonkám. Barva je hodně zvláštní Melvin, na denním světle taky docela lišejníková.

Oakenshield Shawl is a very pretty pattern by a young Czech designer Hana Paimen.
http://www.ravelry.com/patterns/library/oakenshield-shawl

Joining Ginny Small Things (gsheller.com) and Nicole Frontier Dreams



2 komentáře:

  1. Tak to se budu moc těšit - mám ho v pořadí a plánuji také Donegal, nejspíš odstín Killala :-)

    OdpovědětVymazat