Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

neděle 19. března 2017

A Gnome for Jasánek

Lesního skřítka jsem ušila pro maličkého, čerstvě narozeného Jasánka. Na přání má (skřítek) v čepičce všité poutko na zavěšení, aby se jen nepovaloval po postýlce. Jako náplň používám do hraček ovčí rouno, protože je to moc příjemný materiál a v ruce se rychle ohřeje na teplotu lidského těla. Několikrát už jsem přemýšlela o dutém vláknu, ale ještě jsem se k němu neodhodlala.
Jo, je tam vpašovaná lištička :)

Tak, milý Jasánku, hodně štěstí a odvahy do života!

Little forest gnome for a baby boy Jasánek.

Joining Nicole Frontier Dreams






16 komentářů:

  1. Jéj, nech žije Jasánek a jeho škriatok!
    Poznám Vesnu, Jasnu, ale Jasan-Jasánek je prvý:-)
    Zdravím Lenka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, žádného malého Jasánka také neznám. Líbí se mi to.

      Vymazat
  2. Pěknoučký skřítek!
    Jasan se jmenuje i pan sochař Zoubek, syn Olbrama Zoubka :o)
    Duté vlákno jako výplň do Waldorfských panenek, zvláště těch velkých, není vhodné. Panenkám se pak nedá dobře vytvarovat hlava. Jejich tělíčko má jinou hmotnost, chybí mu potřebná "váha".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem na alergiky, někdo vlnu opravdu nesnese. Já zas nesnáším duté vlákno :-)

      Vymazat
    2. Máme doma roztočového alergika, již teenagera. Doposud spává se svým kašpárkem plněným vlnou :o) Šila jsem mu jej dřív, než mu objevili alergii. Nebylo možné mu jej vzít... myslím, že po citové stránce by mu to ublížilo víc. A tak děláme, že kašpárek žádné alergie nezpůsobuje :o)
      (Chápu, že ne vždy se dá alergie ignorovat. Když jsem hledala vhodný dárek pro holčičku ze sousedství, co ležela v nemocnici, zvolilia jsem pastelky a korálky...)

      Vymazat
  3. Ten skřítek a to jméno-Jasánek-úžasné oboje!

    OdpovědětVymazat
  4. Moooc hezký skřítek! Vyzařuje z něho láska, teplo. I on by se mohl jmenovat Jasánek. Lenko, krásné jaro! Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Chlapeček má i prima rodiče. Také přeju krásné jaro!

      Vymazat
  5. Tvoje skřítky mám moc ráda, je krásný:-) Hezké jarní dny, Lenko:-)

    OdpovědětVymazat
  6. So sweet. Your stitches are so exact. Love the fabric you used in for the body. Lucky boy! #KCCO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank´s for your visit, Cheryl. Jasánek boy is so sweet baby.

      Vymazat
  7. The little gnome is just too cute! Adorable. I need one! :)

    OdpovědětVymazat