Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 8. března 2017

Pavement. Yarn Along.

Do svetru se dostala i pěkná šedá, lehounce nafialovělá; ani nevím, která přesně barva to je.

Na čtení jsem si vzala Terezu Boučkovou. Nedávno jsem přečetla její poslední knížku Život je nádherný a byla jsem docela zklamaná. Proti dřívějším knihám, kde děj často přecházel v metaforu a výrazný přesah , je nejnovější titul jen nepříliš nápaditý popis dnů. Prvotina Indiánský běh je mnohem povedenější.

Some grey stripes in my sweater Pavement.

Joining Ginny Small Things (gsheller.com) and Nicole Frontier Dreams





























6 komentářů:

  1. Taky se mi nejvíc líbil Indiánský běh. Ty další si vlastně už ani nepamatuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to zvláštní. Jako by úplně ztratila šťávu. O to víc ale mluví o svém Umění.

      Vymazat
    2. Vybrala si nelehkou cestu, to pravděpodobně vysvětluje mnohé...
      Poslední knížka mne oslovila.

      Vymazat
    3. Však je jen dobře, že názorů je víc.

      Vymazat