Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

pátek 24. března 2017

František Skála. An Exhibition.



Františka Skálu miluju; moje děti vyrostly na Vlasu a |Bradovi. Omračují mě všechny jeho nápady. Jemné orientální obličeje vymodelované z kůže pomela. Kostřičky, hadi, krysa z čedičové vlny. Sbírka válečků na nudle. Barokní voluta v dutém kmeni. Průhledy, stíny, světýlka. Vřeteno z vyhnilého trámu jako pěvec na zásvětní loďce. Šišky, sršní plástve, houby a plast. Bytůstky poskládané ze všeho možného, objevené ve zbytcích dřeva.
Samé úchvatnosti.

A stíháte tam dojít, výstava trvá až do začátku září.




Většina obrázků je převzatá z Pinterestu.





7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Musíš, Marie :)
      Já určitě ještě jednou, myslím, že mi toho napoprvé i dost uniklo a mám tam své oblíbence.

      Vymazat
  2. Už se na něj chystám, příští pátek společné pletení a v sobotu výstava! Těším se, že se tam potkáme, tedy na tom pletení!
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, na pletení samože jdu. A na Prague Patchwork Meeting.

      Vymazat
    2. Tak to se na Patchwork Meetingu možná potkáme, půjdu tam odpoledne před pletením a pak rovnou do kavárny.

      Vymazat
  3. Uchvátil ma, tak podobné sa vo mne bije....moc ma inšpiruje, je mi zjavením v umení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, Aleno, že to máš do Prahy na výstavu daleko, ráda bych tam s tebou šla.

      Vymazat