Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

čtvrtek 2. března 2017

A New Beginning of Pavement. Yarn Along.

Nevesele jsme rozpárala celý velký kus svetru, protože mi vycházel moc volný. Přehodnotila jsem čistě zelený koncept a vpašovala pár metrů modré, zdá se mi to tak lepší. Modrá je tedy místy víc černá a místy hodně tmavě zelená, prostě Malabrigo, a docela zajímavě tak vystupuje a ztrácí se mezi řádky.

My first attemt to knit Pavement is unraveled. It was so big for me.

Joining Ginny Small Things (gsheller.com) and Nicole Frontier Dreams



























4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Mari, nakonec mě ani nemrzí, že jsem musela párat!

      Vymazat
  2. Dobrý nápad, hned je úplet zajímavější:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono i to pletení je zábavnější a jakoby rychleji přibývá.

      Vymazat