Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

pondělí 9. května 2016

Zbavit svéprávnosti ...

... mě chtějí moje dcery, až začnu nosit patchworkové sukně, anebo, hůř, patchworkové vesty! Tak mi vyhrožují už dlouho.
Ale dát sem tam záplatičku na košili nebo šaty snad ještě smím ... nenápadně.




























































A mám střihnuto na dalšího anděla.


14 komentářů:

  1. Jak se k sestrám staví syn ... ?!? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Áno:-)(na záplatu)
    Mala som takú ,,čalúnicku,, éru a dcéra mi vravela, že už vyzerám ako anglické kresielko:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky pěkná příhoda. Anglická křesílka jsou krásná!

      Vymazat
  3. králíčka mám ujednaného na šaty na kapsu:)těším se!
    krásné lenko!

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, hlavně nenápadně. Pak projde vše :) J.

    OdpovědětVymazat
  5. Budeme v tom zařízení pro nesvéprávné spolu, Ty v patchworkové vestě a já omotaná všemi trojúhelníkovými šálami, jak říkají zase moje dcery :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak to vůbec nebude špatné, Petro. Možná ještě někdo přibude :)

      Vymazat
    2. Ja sa hlásim dobrovoľne!!!

      Vymazat
    3. Berem tě, Aleno! Dneska jsem si přišila další záplatu :)

      Vymazat
    4. Tak teda zaplátané!!

      Vymazat
  6. Krásné! To se v tom zařízení asi sejdem....a zdá se, že to bude pěkná společnost :-)

    OdpovědětVymazat