Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 4. května 2016

Stripey Cardigan. Yarn Along.

Pomaluuu ... jde mi to nějak ztuha. Nicméně mám hotový jeden rukáv, druhý bez pár řad skoro hotový, zbývá je sešít, zapošít konce vln, namočit, vypnout, najít a přidat knoflíky a je to! Doufám, že na Vysočinu v něm pojedu (a to pojedu, i kdyby slunce pálilo!).

Chaim Potok, od kterého jsem četla úplně všechno, co u nás vyšlo. Všechny jeho knihy můžu s dobrým svědomím doporučit, žádná není slabá.

Cardigan draws to an end ... slowly.

Book: Chaim Potok, My Name Is Asher Lev. I can recommend it to you.



Inspirace: Ginny ze  Small Things (gsheller.com) .



16 komentářů:

  1. Pokud se nepřihodí něco neočekávaného, jedu taky v pátek. Pojedeš se mnou jako posledně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedeš? To je moc fajn. Pojedu s tebou ráda.

      Vymazat
    2. Výborně :-) Dodomluvíme se ve čtvrtek večer. Nám se všechno mění vteřinu od vteřiny, zakletí v říši entropie :-D

      Vymazat
    3. Dodomluvíme :). Zavolám.

      Vymazat
  2. Tak to je motivace, stihnout ho do Cácorky. Těším se, že tě v něm uvidím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, potřebuju motivaci, nějak to dlouho táhnu.

      Vymazat
  3. Chaim Potok je můj oblíbený autor. Kromě knížek o Ašeru Lvovi je mi nejbližší jeho Zebra a jiné povídky. A pak Putování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně nejdřív jsem četla Vyvolené a moc dobrá je taky Já hlína jsem.

      Vymazat
  4. Lovely! The pink is a wonderful finishing touch, it makes the whole cardigan.
    Amalia
    xo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks, Amalia! The pink is more violet in reality.

      Vymazat
  5. Leni, achám! Je nádherný už teď. Možná bych přeskočila i to vypínání, kdyby to nějak ohrozilo cestu v něm na Vysočinu :) Krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  6. That sweater is fantastic--great color combination and I just love the colorwork details at the cuffs.

    I LOVE Chaim Potok. Can't tell you how many times I've recommended "The Chosen" to someone else.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, Annie!

      Chaim Potok is one of my top favourite writers.

      Vymazat
  7. Jé, už za týden ho uvidím:-) Lemy mu moc sluší...tak přeju, ať to dobře jde:-)Původně jsem taky chtěla stihnout jeden svetr do Cácorky..ale bude to až ta podzimní:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stihnu to, možná budu zapošívat konce cestou:)

      Vymazat