Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

neděle 22. května 2016

Blešák a další anděl. Flea Market And The Third Angel.

Blešáky a vetešnictví mám ráda, což už tu jistě každý pochopil. Doposud byl nejlepší úlovek starý houpací koníček, kterého milují Lexík a Viktorek, ale včerejškem se posunul na druhé místo.
Celé dva roky, co je dům hotový, mi chybělo do pokoje malé kanapíčko, gaučík, sofa. A teď už nechybí :).
Potřebuje přečalounit, naposled to udělal někdo s hodně špatným vkusem, ten potah je vybraně hnusný. Potřebuje novou polituru. Konstrukce je ale pevná, žádný červotoč, žádné vlhkem uhnívající nohy.
Pes (aka Pitomý pes, on takový prostě je) si přečetl všechny vzkazy, skoro se nedal odehnat. Pak ještě stál ve dveřích do domu a natahoval nos za roh, aby mu nic neuniklo.
Kocouř říká, že všechno je ok.
Já to říkám taky.


































































































































Třetí anděl se chystá, ještě nemá křídla.






























14 komentářů:

  1. Překrásná lavice... Někdy se oplatí se zařizováním domu počkat, a ten pravý kousek nábytku si nás najde :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano, zvlášť, když já nemám nijak moc ráda nový nábytek.

      Vymazat
  2. Skvělý úlovek, Lenko :-) Ani se nedivím, že si takovou látku někdo koupí, ovšem že příslušní designeři (jsou-li vůbec jací) nemají soudnost a firma to vyrobí...? Nepochopitelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, látka by zapadla do hadrů ve vašem strašidelném domě raz dva. Je pevně utkaná, kvalitní, ale děsná.

      Vymazat
    2. To tedy! O některých kouscích se mi dodnes zdá :-D

      Vymazat
  3. Nádhera Lenka:-)
    Vidíš, tými ,,čalúnickými rečami,, som ti ho privolala:-)
    A jak ho majú radi zvieratká, vedia svoje!
    Úlovok čarovný, aj ten koník, a je tam u teba krásne, útulne... tak som rada, že sa tebe páči môj dom:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A objednám si u teba anjela, bez tých ,,nebezpečných vecičiek,,pre bábo, synovca mojich mladých, Adama.
      Dohovoríme podrobnosti:-))))Teším!

      Vymazat
    2. Aleno, teď si na čalouníka a restaurátora trochu zahraju, naštěstí leccos umím.
      Ve tvém domě by se mi dobře žilo, máš výborný cit pro interiér, tvé fotky projíždím dokola pro inspiraci.
      Anděla Adámkovi ráda ušiju!

      Vymazat
    3. Napiš mi svoji představu na lenkamato@seznam.cz

      Vymazat
    4. :-)))))))
      A napíšem.

      Vymazat
  4. Tak tomu říkám úlovek Leni, je krásná ta lavice, co je, bude, ještě krásnější, až jí dáš novou tvář novým potahem. Ale jinak je ok, když kočka na ní dokáže usnout je to good!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, už takhle zamaskovaná je fajn.
      On ten kocour usne úplně kdekoliv, kde jsem já nablízku. Když jdu jinam, vstane a táhne se za mnou :)

      Vymazat
  5. Krásné posezení! Připomíná mi křesílko mojí mámy, těmi opěradly.
    "potah je vybraně hnusný" :) mě rozesmálo. Ale ten potah mohl být o hodně horší!! Tohle ještě jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což je ovšem univerzální útěcha, to "mohlo to být ještě horší". V určitém smyslu se tak dá pokračovat donekonečna :)

      Vymazat