Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 18. května 2016

Cardigan. Done. Yarn Along.

Jupí, první svetr je hotový. Příště musím vychytat některé detaily, výstřih vyšel dost velký a v těle jsem mohla svetr víc projmout, ale jsem spokojená. Potvrdilo se mi jako vždycky, že si udělám plán, začnu podle něj, v hlavě mi bublají další a další metaplány a výsledek je jiný, obvykle zábavnější. Původní svetr měl být jen pruhovaný, pak se mi zachtělo fair isle, a ta fialová barva se sama odněkud připlížila.
Spotřebovala jsem dohromady 250g čisté vlny, hlavně Martiny od Mafilu, fair isle jsou různé zbytky z šátků. Upleteno po chvílích asi za 4,5 měsíce.

Perleťové knoflíky mám ze svých vetešnických zásob, skoro každý je jiný, ale to mě baví.
Takže další svetr? Určitě!

My stripey cardigan is done. It has some mistakes like too big neckline but I am satisfied with it.
I have used up 250g of pure woll, Martina (Mafil, Italy).
That  old pearl buttons are from my stash.
Go to the next sweater!





































































































Kocouř tentokrát vyjímečně neasistoval.


Inspirace Ginny ze Small Things (gsheller.com)


26 komentářů:

  1. je pěkný, povedl se , škoda toho většího výstřihu. Nešlo by jej nabrat a doplést trochu uzavřenější? Třeba by Ti vlněnky sestry poradily, jak na to. Ale když Ti to nevadí...i tak je to krásný cardigan a Fair isle super! Gratuluji k němu, jsi šikulka, další bude ještě lepší! To už půjde samo skoro!Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidím, Marcelo, kdyby se výstřih vytahoval, něco s ním udělám, zatím ho nechám tak. Děkuju :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. také se mne líbí, možná by výstřihu pomohli háčkované čtverečky-kytičky...Nebo uplést pruh vzoru co je u spodního lemu a přišít- přiháčkovat. Byla by to varianta jak zmenšit bez párání,ale i takto je pěkný,mladistvý.

      Vymazat
  2. Paráda, Lenko, moc Ti sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Těch fotek, co Esterka napráskala, než jsem vybrala dvě alespoň lehce snesitelné:)

      Vymazat
  3. ...a mne se velky vystrih moc libi. Je to mladistve a moc ti to slusi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Lenko, moc hezký, i ten výstřih se mi líbí. A ty lemy barevné jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuju. Díky lemům vidím, jak byl můj původní nápad nudný.

      Vymazat
  6. Lenko je parádní, už jsme to říkala na C. a až teď jsme si všimla epesního přišití knoflíků - ptačí stopa! geniální!

    OdpovědětVymazat
  7. Fair Isle lemy jsou tak krásné, úplně má ten svetr "jiného ducha", dá-li se to říct o svetru:-) Výstřih se mi líbí, moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  8. Svetr je pěkný, originál. A máš parádní sukni, zase. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Zuzko. Tahle sukně je vyjímečně koupená už dost dávno, podle je ušitá většina těch dalších.

      Vymazat
  9. Veď ty si ja , tiež by som sa takto ,,očalúnila,, :-) !
    ( keby ma pred cca 10 rokmi moji nepremenili do inej- ,,krajšej podoby,, potravinovou intoleranciou?, ktorá spôsobila, že z kresla bol obrovský gauč... no už je lepšie, už som zase také kreslo:-))
    Za mňa veľké ÁNO!!!
    A si milá, krehká taburetka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš krásné čalounické příměry, Aleno. Tak tedy taburetka :)

      Vymazat
  10. Svetr jsem zblízka obdivovala už na Cácorce, ale až po workshopu "na F" jsem ocenila pracnost a krásu lemů (doma jsem pak ukazovala své 2 tulipány, nikdo nechápal, proč jsem na ten obrázek jak z MŠ tak pyšná :-)). Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, tulipány mám od podzimní Cácorky. On ve skutečnosti se Fair isle plete mnohem líp na tenčích jehlicích z tenčí vlny. No a vzorek jsem si nakreslila takový, abych nemusela na rubu zaplétat dlouhé mezery, to mi dělalo uzly na mozku.

      Vymazat
  11. Very nice sweater and a very contented cat

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný všechno dohromady a Ty nejkrásnější!

    OdpovědětVymazat