Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

neděle 15. května 2016

Jehlice a klubka s Vlněnými sestrami

Druhé víkendové setkání s Vlněnými sestrami, Vysočinou, spoustou barevných klubek krásných odstínů i názvů, dobrým jídlem, veselými historkami, samozřejmě spletením kilometrů vln, novou inspirací ... jistě jsem ještě něco vynechala. Jak jsem říkala na konci, cítila jsem tam jak v sanatoriu, bylo mi dobře a jedinou vadu vidím v příliš rychlém plynutí času. Pátek se překlopil do neděle rychleji než obvykle.
Bylo to perfektní, děkuju všem báječným ženám za skvělou atmosféru a nová přátelství a příště zas.



































































































































13 komentářů:

  1. Díky i za Tvoji přítomnost, Leni. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že jsme byly všechny fajn, ne?

      Vymazat
    2. Ano. A všecky přínosem - kamínky do mozaiky. :-) Petra

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Kdybyste to, Katko, nezorganizovaly, žádné setkání by nebylo. Takže vám patří všechny ovace.

      Vymazat
  3. No teda!
    Som zvedavá kedy si ja konečne zasadnem k ,,spravodlivému pleteniu,,!!!
    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde to, Aleno. Byly tam i holky ze Slovenska. A Vlněné sestry chystají workshop v Bratislavě.

      Vymazat
  4. Lenko, těším se příště a příště a příště a potom taky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což je ovšem krásný výhled. Šťastné stáří na jehlicích!

      Vymazat
  5. Přesně tak. Úplně všechno je pravda :-) Lenka K.

    OdpovědětVymazat