Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 22. června 2016

The Lonely Tree Shawl. Yarn Along.

Listí z minulého týdne nepokročilo tak, jak jsem si přála, protože jsem dost párala. Snaha ošvindlovat chybějící očka byla k ničemu, na vzoru je všechno brutálně vidět.
Hodně se mi líbí, jak jsou v malabrigu lístky plastické, a jsem zvědavá, jak dopadnou po zablokování.

Skálu od Petera Maye už všichni četli, mnoho jsem si od ní neslibovala, a tak jsem byla příjemně překvapená. Oddychovka je to jen trošku. Děj má logiku a především jsou v knize úchvatné popisy dramatické přírody na skotských ostrovech. V takové zemi bych chtěla žít.

Sunset leaves from the last week. I do like a 3D look of this pattern.

Reading: The Blackhouse by Peter May. I would like to live on that Scotish islands.
























































































Inspirace Ginny ze   Small Things (gsheller.com)

13 komentářů:

  1. Šátek uchvatný a knížku jsme četla jedním dechem. Rozuzlení mě trochu zklamalo, ale místo děje je úchvatné - jak píšeš:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečetla jsem ještě druhý díl a čekám, až se ke mně dostane třetí. Mě to láká, takové kraje.

      Vymazat
  2. Všechny tři knihy z této série jsem poslouchala u pletení nebo šití. Na těch ostrovech byh žít nechtěla, ale na dovolenou mě lákají.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě taky na Skále nejvíc bavilo to prostředí, nálada...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. May je mistr v navození atmosféry. A je to i zajímavé, třeba všechny ty místní církve ... nic jsem o tom nevěděla.

      Vymazat
  5. Ja svoje dve industriálne lampy prenášam hore dole, ladím podľa nich a na čítanie v komore nemám nič!
    Bol jeden pokus, skončil prištipcovaný na posteli mladých.
    V mojom kúte totiž milí elektrikári neurobili plánovanú el. zástrčku a zložito tam teraz naťahujeme kábel...moje tri nové knihy tiež rôzne pózujú...
    Ja som roky vážne čítala len blahoslavenú Máriu Celestu Crostarosu na striedačku so Želarmi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Želary jsem četla několikrát, film je pěkný, ale kniha je mnohem lepší.
      Taky natahuju kabely, nepromyslela jsem dost, kde všude budu potřebovat zásuvky.

      Vymazat
  6. What a beautiful, rich color on your yarn! And a lovely design. Thank you for commenting, Lenka. :)

    OdpovědětVymazat
  7. What a lovely shawl! I've had that pattern in my queue for some time. I may have to start it this winter.

    OdpovědětVymazat