Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

neděle 5. června 2016

Fragments

Sešívám si dnes jen tak, pro radost z ručního šití. Konečnou podobu v hlavě nemám, ona se sama dostaví.
Jak jsem se u toho toulala myšlenkami, podařilo se mi přišít jeden dílek špatně a když jsem to chtěla opravit, vypárala jsem omylem jiný, který byl v pořádku. Cvičení v trpělivosti řekněme. Nebo taky Kazatel.

A little slow stitching. Sewing and undoing. Patience exercise.

































































































































5 komentářů:

  1. Vieš, že to mám rada, aj vtáčky (dnes som dokonca s kvetináčom nestrčila do smetiaka akéhosi pĺža)...
    Vieš, že ten môj život s autíkmi sama sebe prirovnávam takémuto ,,cvičeniu trpezlivosti,,?
    Naďa nebola úspešná v prvej triede...až na myšlienky na samovraždu a jej triedna sa chválila kdesi vyšívanou dečkou do kostola k Panne Márii a vtedy ma to napadlo po prvý krát, že by radšej mala ,,vyšívať nitôčku po nitôčke nového tkaniva v bytôstke,, Naďa....
    Ja som to s tými mojími bytôstkami takto robila, bola účastná na ,,tkaní,, nových bytostí s Pannou Máriou, také jej ,,neviditeľných rúk milostí ručné práce,,:-)))
    No vidíš, som späť!
    Odrazená od dna a teraz vpred:-)))
    (už som zas blog zaokienkovala, tiež pečvork:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veľmi mi pomáha, ako ma cez blog podporujete...

      Vymazat
    2. O cvičení trpělivosti v tvém případě vůbec nepochybuji, Aleno. To je mnohem vyšší level než moje odstřižky.

      Vymazat
  2. I like the look of your stitching, Lenka. Looking forward to seeing it finished.
    Amalia
    xo

    OdpovědětVymazat
  3. Oh, Amalia, I wonder how long it will take me :).
    Thank´s!

    OdpovědětVymazat