Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 15. června 2016

Sunset. Yarn Along.

Malabrigo Ríos Sunset je barva téhle vlny.
Budou z ní krásné lístky, protože těch není nikdy dost, chápete. Když jsem začala smotávat klubko, kocouř nikde nebyl vidět, ale vzápětí se dostavil, zalehl přadeno a usnul. Nemohl jinak.

Vzor je The Lonely Tree Shawl od softsweater,  který mě dlouho odrazoval nutností plést podle diagramu. Nakonec to jde dobře, je to jednoduché a na pro mě nezvykle tlustých jehlicích číslo 5 pletenina rychle přibývá.

Sunset is the exact name for this  yarn colour. The Lonely Tree Shawl pattern and my regular grey assistant. He came, lay down on the chair and fell asleep.

No book today.






















































Inspirace Ginny z Small Things (gsheller.com)

14 komentářů:

  1. Bude nádherný! Slunce je třeba stále!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, opravdu jsem si užívala to namotávání, ty jemňounké změny barvy. Opravdu slunce.

      Vymazat
  2. Sunset je nádherný odstín, bude ti slušet:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kocúr je milý:-)
    Ja som si uvedomila, že náš kocúr, ktorý lipne na mužovi, vždy vyjde z úkrytu, keď muž zajde k Milovi na breviár, kocúr nesmie chýbať...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj kocour se zas táhne za mnou jak psík, ze začátku se snažil i balancovat nahoře na sprcháči, když jsem se myla. Občas se se mnou taky modlil :)

      Vymazat
  4. Lenko, krásný kotek, krásná barva a tenhle jsem chtěla taky zkusit, ale bojím se... vnadíš mě! lorijana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, neboj se ničeho! Nejsem žádná pletařská údernice, vzor je opravdu jednoduchý, a šátky, které jsem viděla hotové, jsou krásné.
      A koukám k vám do školkového blogu :)

      Vymazat
    2. Lenko, díky! už mě svrbí ruce, dodělám resty a vrhnu se na to! na blogu máme taky trochu skluz, ale jinak je bezva :o) (nešlo mi to poslat z lorijany, tohle bylo a je nejrychlejší řešení)

      Vymazat
    3. Resty nejsou nikdy dodělané.
      Pletení je protilék na únavu z dodělávání restů :)

      Vymazat
  5. So pretty - the pattern, the color and the assistant.
    Amalia
    xo

    OdpovědětVymazat
  6. Thank´s. He is a crazy cat but is my sweetie.

    OdpovědětVymazat
  7. I can see that your grey assistant may slow down your work. :)

    OdpovědětVymazat