Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 1. června 2016

Shawl With Leaves. Yarn Along.

Na jehlicích mám lístečkový Judie Shawl. Moc mě baví, jak pěkně přibývá po jednotlivých lístcích a jsem nadšená barvou. Rowanský felted tweed se jmenuje Celadon, já mu říkám lišejník a koupila jsem ho u Vlněných sester.

Se čtením jsem se vzhledem k hnusné politické situaci vrátila k Janu Zábranovi. Ostře jako málokdo viděl a pojmenoval komunistické manipulace a odmítal si cokoliv nalhávat, i když za to zaplatil nemožností publikovat své texty. Nikdy se neprodal. On je jedním z mých hrdinů téhle země.

A zahrada, v pozdním jaře tak zelená a kvetoucí.

There is a Judie Shawl with leaves on my needles. Felted tweed name Celadon but I call it lichen.

The book A Whole Life is selection of  Jan Zábrana´s diaries. He was a Czech author banned by communist power.

And my garden.































































































 Inspirace: Ginny zeSmall Things (gsheller.com) .













































































8 komentářů:

  1. Knihy od Zábrany jsem nečetla, ale pamatuji si, že když jsem pracovala v knihovně, tak se na ně prášilo a mě samotnou nikdy nenapadlo je otevřít. Tak to brzy napravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, je to docela depresivní čtení, tyhle deníky, ale pravdivé. Člověka mrazí, když čte, co všechno jsme si jako společnost nechali líbit a normálně v tom žili.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju. Až bude hotový, začnu se asi těšit na chladné dny :)

      Vymazat
  3. That is lovely! Are you on Ravelry? I'd like to follow you there.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, Ranee. I´m not on Ravelry, only buying patterns from there. But it is on my To Do list.

      Vymazat
  4. Ty si majsterka!
    :-)
    Lístočky sú čarovné:-)Aj tie v záhrade:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak. Do pletení pronikám, umím toho víc než před dvěma lety, ale žádné mistrovství to není a pochybuji, že kdy bude.
      Lístečky mě lákaly a když jsem našla tu pravou přízi, už se pletou samy.

      Vymazat