Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 14. června 2017

Drijfhout. Crafting On.

Fialové a šedé pruhy pěkně přibývají. A po dvou návštěvách Israele jsem si zase vzala ke čtení Exodus, knížku, která mě nikdy neomrzí.

A po roce znovu, na den přesně, vylétli roháči. A koťátkům se prodloužily nožičky, takže se náhle vyskytují po celém domě, zejména tam, kam se zrovna chystáte šlápnout.

Drijfhout in progress, three little kittens and stag beetle, my beloved spring being.

Joining Nicole http://frontierdreams.blogspot.cz/

















































































































2 komentáře:

  1. Moc moc ...k takým veciam tiahnem...
    Zvieratka mám plné srdce, ešte aj keď sa modlím, musím si človeka predkladať ,,pred oči,, takú mám o ne starosť, aj o cudzie, teraz v tých horúčavách...
    Roháča, tiež obrovského, som načapala na mieste kocúrovej ,,prírodnej,, toalety, som nevedela, že má také chúťky.

    OdpovědětVymazat
  2. Oni ti roháči ani nic moc nejedí, mají měsíc na to, aby našli své protějšky a nakladli vajíčka, pak hynou. Jsou krásní.

    OdpovědětVymazat