Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

úterý 27. června 2017

Dexter. Crafting On.

Mám rozpletené tři (!!!) svetry. Neodolala jsem a musela nahodit na hořčicově žlutý Dexter. Velikost XS, jehlice č. 3,5, příze Soft Donegal, barva Gara. Návod je perfektně napsaný, jen čtete a pletete. Velký dík Janě Dressler za neméně perfektní překlad.

I have three sweaters on my needles (!!!). This is Dexter by Isabell Kraemer.

Joining Nicole Frontier Dreams








5 komentářů:

  1. Ta žlutá je krásná. A co koťátka, půjdou všěechny do světa?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, jedno, to nejvíc šedé po Izákovi si necháme, jedna kočička je zadaná, druhou doufám taky udáme. Kocourci byli taky dva, ale jeden umřel.

      Vymazat
  2. Dobrý den, Vaše pletení je opravdu krásné!
    Ráda bych se zeptala, kde je možné sehnat český překlad tohoto návodu? Dívala jsem se na Ravelry, ale nenašla...
    Rut

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Rut, díky :)
      Na facebooku je pletařská skupina Na vlně Donegalu. České překlady svetrů autorky Isabell Kraemer je možné získat oproti potvrzení o zakoupení původního návodu na Ravelry (to je podmínka paní Kraemer) a při nákupu příze Donegal. Doufám, že jsem to vysvětlila srozumitelně, kdyžtak se ozvěte :)

      Vymazat
  3. Velký dík!
    Ano, je to srozumitelné:-)
    Podívám se a prozkoumám.

    OdpovědětVymazat