Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

pátek 22. dubna 2016

Prchavé okamžiky. An Exhibition.

Zase na poslední chvíli, a to už byla výstava prodloužená. Ani nechtěli vstupné :-).
Jindra Viková (kterou si celý život pletu s Šárkou Radovou, i když každá dělá něco úplně jiného). Zjistila jsem, že velmi často používám k popisu uměleckého díla adjektivum znepokojivý. Je to asi tak, že znepokojivost v umění vyhledávám - a nacházím. Znepokojivost ve mně zanechá největší dojem. Však se podívejte.





































































































































5 komentářů:

  1. Mnohé by som si vybrala...skratka a silná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych chtěla mít některou tu grafiku. Třeba zrovna ty žluté psy.

      Vymazat
    2. Ja tie prvé dve...

      Vymazat
  2. To je dobrý!!
    To jsem neznala.

    OdpovědětVymazat