Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 13. dubna 2016

Let´s Just Take It Nice and Easy. Done. Yarn Along.

Šátek s tímhle dlouhým názvem jsem jednou upletla a zas rozpárala, protože se roloval ze všech stran. Druhý pokus je víceméně na motivy původního návodu, předělala jsem okraje i zakončení. Hlavní efekt šátku vytváří krásné prolínání barev pomocí star stitches. A samozřejmě všechny ty rowanské tweedy od Vlněných sester.

A scarf (pattern by Mary Triplett) is done. The second attempt is from Rowan Tweed. The fantastic yarn, you know.



























Varování ministerstva zdravotnictví: závislost na tweedu vzniká okamžitě!



Inspirace Ginny from Small Things (gsheller.com)





10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Katko, díky! Nevím, jestli tohle byla tvá představa pikotek, když jsi mi je vysvětlovala :-)

      Vymazat
  2. Nádherný. Hvězdy rozhodně zaujaly. Dodala bych, že Malabrigo je stejně vysoce návykové jako tweed. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono vůbec pletení, že... Malabrigo už mám doma nachystané.

      Vymazat
  3. Lovely, soft colors. I adore heathered wools and alpaca and tweeds.

    OdpovědětVymazat