Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 1. července 2015

A Doll

Dlouho jsem neušila žádnou panenku. Ke svému překvapení jsem ve skříni s látkami našla polotovar tělíčka, ani si nepamatuju, kdy jsem ho nastřihla. Tak vyšít obličej a začátek je hotový.
Asi bude mít pletený šátek, možná doll-size baktus.

A new doll with embroidered face. New work started.































































2 komentáře:

  1. Začátek je krásný, mám moc ráda takové panenky. Těším se na pokračování :) Přeji krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolo, děkuju. Před několika lety jsem šila jenom panenky, teď už jen občas. Potřebovala bych mít o tolik víc času !

      Vymazat