Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

sobota 11. července 2015

GumDrop. Done.

Dopletla jsem GumDrop podle Annie Lee-Barker a jsem dost na rozpacích. Vzor je krásný a rychle a dobře se plete, buretové hedvábí, které jsem si na něj vybrala, je báječně měkký a příjemný materiál, šátek je se mi líbí, ale ..... je OBROVSKÝ. Tak obrovský, že nevím, jestli bude nositelný a zda ho nemám rozpárat. Po vypnutí má v nejširším místě 240 cm. Impozantní, že ?
Plánovala jsem ho jako letní doplněk, nepříliš hřejivý, na prázdninové vlahé večery. Něco se mi nepovedlo.


GumDrop by Annie Lee-Barker is done. This pattern is pretty and simple and it makes great strides.
A silk noil yarn is so soft material. I do like the finished scarf, but ..... it is a gigant one.
I don´t know if I will wear it.











































































Žádné komentáře:

Okomentovat