Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

úterý 7. července 2020

Yume podruhé. Crafting On.

Druhé Yume podle návodu Isabell Kraemer. Koupila jsem si na ně u Vlněných sester lněnou přízi Lino a jsem s tím materiálem moc spokojená. Pletla jsem na jehlicích č. 3, aby tričko nebylo průsvitné a na velikost XS jsem spotřebovala 175 g příze.
Včera jsem vyprala, dnes oblékla, je to lehounké a příjemné. Pletla jsem ze lnu poprvé a vím, že chci znovu a znovu.

My second Yume by Isabell Kraemer from BC Garn Lino.

Joining Nicole Frontier Dreams







































































15 komentářů:

  1. To je moc hezká halenka a sluší Vám hodně !!!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Až na ty chyby v pletení dobré.

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko, tento návod je báječný, už jsem pletla 3x různé varianty :-)) a stále mne baví. Moc Vám sluší, umíte si vybrat vždy tak zajímavé barvy.
    Mějte pohodové dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, souhlasím, návod je skvělý. Myslím, že také nezůstanu u dvou.
      A děkuju ;-)

      Vymazat
  4. Skvele to vyzerá a sekne Ti, veľmi!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný skvěle se doplňuje s krásnou sukní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Ne, že bych to byla předem plánovala; až když jsem začala plést, došlo mi, že mám sukni přesně v barvě :)

      Vymazat
  6. Krásná halenka! A jak ladí se sukní, moc Ti to sluší! Už jsem si taky koupila návod, snad brzy nahodím (jen co dopletu Linho).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, děkuju! Návod je krásně napsaný, jenom jedeš podle řádků a máš to :)

      Vymazat