Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 15. července 2020

My Seventh Dexter in Work. Crafting On.

Sedmý Dexter? Proč ne. Myslela jsem si ve skutečnosti, že už jsem jich upletla víc :). Tenhle bude bavlněný, z Zauberball Cotton od Vlněných sester.
Při focení se jako obvykle dostavila zvěř, tentokrát Růženka, dcera Izákova.

Joining Nicole Frontier Dreams








































































6 komentářů:

  1. Lovely knitting I love the color and your cat is adorable!

    OdpovědětVymazat
  2. To bude zase paráda, podľa tej farebnosti:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, nejdřív jsem si koupila klubíčka právě kvůli barvám, a teprve pak vymýšlela, co z nich :)

      Vymazat
  3. Lenko, obdivuji Vaše pletení.
    Prosím, jakou barvu Zauberbal Cotton jste použila/ a kolik klubíček této příze je na Dexter potřeba?
    Moc děkuji
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Barva se jmenuje Geländegewinn 2370. Mám tři klubka a každé je trochu jiné, ale dají se krásně kombinovat.
      Svetr ještě není hotový, odhaduji, že na velikost S mi tak půl klubka zbyde.
      Zdravím, L.

      Vymazat