Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

čtvrtek 2. května 2019

Anna´s Cardigan. Yarn Along. Crafting On.

S nadšením rozpletený, na konci jsem nějak uvízla mezi jinými projekty. Dokonce jsem si myslela, že už mám hotové oba rukávy, ale ukázalo se, že jsem stále jednoručka. Ale bude hezký, těším se na něj, musím sebou hodit, než bude vedro. Anebo nemusím a bude se hodit i ve vedru :). Anna´s Cardigan od PetiteKnit.

Anna´s Cardigan by PetiteKnit on sleeve island :)

Joining Ginny Small Things (gsheller.com) and Nicole Frontier Dreams





































5 komentářů:

  1. Rýsuje se pěkně. Jaké máte použité příze? To barevné prolínání je úžasné. A všimla jsem si na fotce dobře, že pletete rukávy na krátké jehlici? Já stále na ponožkových, nevím jak by se mi s tou krátkou pracovalo.
    Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. Příze jsou Das Mondschaf Hydra, barva Schrödinger´s Cat a tři Mechity: Unicornio, Cirrus Gray a Musas.
    Krátké jehlice mi maximálně vyhovují, na ponožkových to neumím a magic loop mi leze na nervy :). Ale některé pletařky je rády nemají, je to hodně individuální. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Budu si muset někdy tu jehlici opravdu vyzkoušet.
      Krásný den.
      A.

      Vymazat