Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

čtvrtek 4. dubna 2019

The Vintersol. Done. Crafting On. Yarn Along.

Poprvé jsem vyplétala kruhové sedlo a moc mě to bavilo. Neměla jsem ještě úplně vychytané napětí všech barev, na okrajích rukávů a těla už mi to šlo o moc líp. Příště vezmu na vyplétání sedla stejné jehlice jako na tělo. Větší velikost se mi tak docela neosvědčila, oka jsou volnější, než bych chtěla.
Pletla jsem velikost S, vynechala oboje zkrácené řady a spotřebovala jsem 435 g Malabriga Ríos, barvy Cereza, Pearl a Yerba. Nosí se báječně a už si brousím zuby na další vyplétané svetry. Je jich tolik krásných...

Vintersol by Jennifer Steingass is done.

Joining Nicole Frontier Dreams and Ginny Small Things (gsheller.com).








































































8 komentářů:

  1. Ta poslední fotka, Lenko! Moc Ti to v tom parádním sedle sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný svetr, krásné originální barvy!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kombinace barev, to mne u Vašeho pletení fakt baví.
    Krásné dny přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! nakonec barvy jsou u pletení to nejdůležitější, že?

      Vymazat