Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

úterý 15. srpna 2017

The Second Dexter. Crafting On.

Žlutý Dexter je už vypraný, potřebuje ještě knoflíky a stužku pod knoflíkovou légu. Jeho střih mi vyhovuje, perfektně sedí, tak jsem rovnou nahodila na další.
Mám krásné ručně barvené klubko od Pavly (https://www.fler.cz/paprlu), které mě baví, každá další řada je překvapení. Přidám k němu tmavě zelený Donegal. Nebo možná nějakou jinou barvu, ono se to ukáže, protože barvy neplánuju já, ty se plánují samy.

The yellow Dexter is almost done and I have on my needles the second one.

Joining Nicole Frontier Dreams


















































































2 komentáře:

  1. Nádherný klubko, taková mořská pěna, příboj..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, celý víkend jsem se na něj dívala a pak už jsem ho musela mít :)

      Vymazat