Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

úterý 22. srpna 2017

Dexter. Done. Crafting On.

První, žlutý Dexter je hotový. Knoflíkovou légu jsem podšila vyšívanou stužkou pro zpevnění a v mých depozitářích jsem objevila i docela fajn knoflíky. Svetr moc dobře sedí, pro mě je to ideální střih. Další už jsem rozpletla a myslím, že dvěma kousky to neskončí. Variací může být nekonečné množství :).
Pletla jsem velikost XS na jehlicích 3.5 a spotřebovala 200 g Donegalu.

My first Dexter from Donegal Yarn is finished.

Joining Nicole Frontier Dreams










6 komentářů:

  1. Ooo ten je úžasný!! A moc se mi líbil detail stužky jak krásně ladí s vypletením (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuju! Mně se ty stužky na irských a skotských svetrech už dávno líbily, musela jsem to vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. Krásný, Lenko! Stužku taky letos poprvé vyzkouším, jsem zvědavá:-)
    Bordura je moc krásná:-)

    OdpovědětVymazat