Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

čtvrtek 18. června 2015

Operace Kunka

Kunka (Lexíčkovo imaginární zvířátko, které ho navštěvovalo a které pak uviděl na peřince z Ikea a já jsem ho ušila) po několika měsících intenzivního společného života potřebovala naléhavě vyprat. Už vůbec nebyla zlatá a veselá.
Pračka jí ale, jak se ukázalo, nijak neprospěla. Vlněná náplň se zdrcla do tvrdých hrudek a s Kunkou bylo zle. Musela do špitálu - ke mně - a v hluboké narkóze, o které jsem musela Lexíčka opakovaně ujistit, prodělala rozsáhlou invazivní operaci, totální výměnu orgánů.
Vytahané zaplstěné vnitřnosti mě dost pobavily. Na poslední fotce Kunka odpočívá po operaci a těší se na Lexíčka. On ten fórek samože neocenil, ale já jsem si pohrála.












































































11 komentářů: