Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

neděle 31. května 2020

Yume poprvé. Crafting On. Yarn Along.

Yume teď letí. Obvykle mě tyhle horečky míjejí, ale on je to vážně moc hezký návod. Zkusila jsem si uplést něco oversized, ze zvědavosti i pohodlně letní, takže jsem zvolila velikost M2. Jako je to fajn, ale příště asi zůstanu u svojí velikosti, cítím se tak líp.
Nicméně jsem s mým prvním Yume spokojená a chci si uplést i lněný kousek. Vtipné je, že jsem zjistila, že len jsem si koupila skoro ve stejných barvách :)
Tohle je Tussah Tweed, pro mě luxusní materiál, hedvábí miluju. Původně jsem chtěla uplést tričko celé olivové, ale nevystačila by mi dvě přadýnka, jak jsem si myslela. Nechtělo se mi dokupovat další, tak jsem ze zásob vytáhla tu malinovou a jen koukala, jak pěkně jdou k sobě. Nevypadá to nijak nouzově, že?
Spotřeba 131 gramů, pleteno na jehlicích č. 3.

Joining Nicole Frontier Dreams and Ginny Small Things (gsheller.com)
 





























12 komentářů:

  1. Ten se mi líbí moc, barvy jdou k sobě výborně a to proužkové prolínání!!! ♥ prostě moc se ti povedl, Leni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od tebe mě pochvala těší zvlášť, Hanko! Díky moc.

      Vymazat
  2. Moc povedené. Líbí se mi to moc!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Je na Teba pekný pohľad a pulovrík je luxusný, pozdravujem!

    OdpovědětVymazat
  4. To je opravdu krásná kombinace barev a jak Ti sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Very pretty! And your garden is also pretty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, Lisa! My garden is so little, but I do love it.

      Vymazat
  6. That top is beautiful - and a gorgeous dog.

    OdpovědětVymazat