Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 4. března 2020

La grasse matinée. Done. Yarn Along. Crafting On.

Tenhle svetr od Anny Johanny jsem si už před nějakou dobou upletla přesně podle návodu. Protože mi perfektně vyhovoval, vrátila jsem se k němu, když jsem potřebovala lehký cardigan k šatům. Přepočítat svetr přes hlavu na cardigan není těžké, vzorek jsem si dělat nemusela, tak jupí.
Využila jsem krásně nabarvených vln Emiteri yarns, jedno přadýnko Pavly Kloparové a zbytek Mechity od Vlněných sester. Na svetr velikosti XXS jsem spotřebovala 255g příze.

Fejdování mě pořád ještě hodně baví, byla radost z tak krásných vln plést. Zatím jsem nepřišila knoflíky. Mám zásobu různých broží, kterými se svetr dá sepnout, zkusím ho nosit tak.

Joining Ginny Small Things (gsheller.com) and Nicole Frontier Dreams.















































































































































Pro srovnání ještě svetr přes hlavu podle stejného návodu:


13 komentářů:

  1. Cardigan i svetřík přes hlavu vypadají moc dobře.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Dcera si ho vzala na pár dní do Prahy. To je ten, který se obvykle hrne do focení. Když tu nebyl, zasoupil ho Dan, který si jinak focení vůbec nevšímá :)

      Vymazat
  3. Lenko, ten rozepínací je tak krásný! Ty barvy a ty přechody! Óóó :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Petro.
      Celý ten efekt dělají krásné vlny. Moc mě to bavilo.

      Vymazat
  4. Leni, dokonalý outfit. Nádhera. Pavla

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi krásný, sepnutý broží je úžasný, báječně ladí s šaty. Mohu se zeptat, kde sháníte takové zajímavé šaty? Já nevím, ale v obchodech je nevídám?
    Krásné dny.
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc.
      Šaty jsem si koupila přes internet v Litvě. Mám několikery a všechny jsou skvělé. Dokonce i s posláním z Litvy stály míň než lněné šaty koupené tady.

      https://www.etsy.com/shop/notPERFECTLINEN
      https://www.etsy.com/shop/Linenfox

      To jsou mé oblíbené zdroje.
      Zdravím!

      Vymazat
    2. Z Litvy? No páni, to by mne ve snu nenapadlo. Moc se mi líbí a děkuji za odkazy, jste moc hodná.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat