Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

neděle 15. prosince 2019

Anna´s Cardigan - My Size.

Tenhle krásný očkový cardigan od Mette Wendelboe Okkels (@petiteknit) si dost dlouho počkal na légy, protože jejich naplétání mě nebaví. Ale nakonec je hotovo a zbývá mi dokončit ještě tři rozpletené svetry, abych byla trochu systematická :). Jen tak malinko.
Na svetr jsem spotřebovala celkem 262 g vlny: Das Mondschaft Hydra - Schrödinger´s Cat (kterou jsem si koupila hlavně kvůli názvu) a tři barvy Mechity: Unicornio, Cirrus Gray a Musas.
Pletla jsem velikost XL, protože jsem zvolila tenčí přízi, než je v návodu. Svetr je lehký, příjemný, barvy nádherné, už aby zase bylo jaro, i když v dnešním teplém prosincovém dni se v něm dalo být venku úplně v pohodě.














































































































































4 komentáře: