Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 27. února 2019

Pavement with Two Years Break. Done. Crafting On. Yarn Along.

Na tenhle svetr jsem byla docela dlouhou dobu naštvaná. Byl moc volný i v nejmenší velikosti, moc široký, kulatý dolní okraj, kvůli kterému jsem ho vlastně pletla, odstával... Hodila jsem ho mezi klubka a na dva roky se na něj vykašlala.

Letos mě nějak popadlo dokončování nedopletených věcí. Vyndala jsem i Pavement. Překvapilo mě, jak je barevně pěkný. A hlavně už měl hotové rukávy! Upárala jsem odzdola asi třetinu a dopletla ho rovně. Přes prsa mi nesedí tak, jak bych si představovala, ale to krásné Malabrigo Arroyo všechno zachraňuje.
Použité odstíny jsou VAA, Fresco Y Secco, Jupiter a ještě jedna barva, jejíž název si nepamatuju.
Celý svetr váží 395 g.

Pavement by Veera Välimäkki is done. It  took two years break :)

Joining Nicole Frontier Dreams and Ginny Small Things (gsheller.com)












































































































5 komentářů:

  1. It turned out wonderfully, despite all the frustration! I really like how you've styled it, and the fit is just perfect. The Malabrigo is delicious.

    OdpovědětVymazat
  2. Dopadl však po mírném přepletení moc hezky. Krásné odstíny barev, hledala jsem u Vlněných sester, ale zrovna nejsou.
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! U Vlněnek se dají jednotlivé odstíny i předobjednat, dělám to tak, když u nich něco nenajdu.

      Vymazat
    2. Ano, vlastně jsem to již také kdysi využila.
      Hezký den.

      Vymazat