Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

úterý 11. prosince 2018

La grasse matinée. Done. Crafting On.

Zlatý a obilný svetr podle návodu La grasse matinée od Anny Johanny. K pletení mě nalákala zlatá přadena od šikovné kamarádky, která jsem doplnila necelým klubkem Das Mondschaf Hydra, odstín Songbird a Marcin´s Lab, odstín Wheat. Návod je úplně jednoduchý, základní raglán, ozdobený kolem lemů ažurou. Parádu dělají právě barvy. Pro začátečníky ideální a potěšil i mě, velmi dobře sedí.
Pletla jsem velikost XXS a spotřebovala celkem 286 g přízí.

Anna Johanna´s pattern La grasse matinée is so simple for knitting. Gold is the new black :)

Joining Nicole http://frontierdreams.blogspot.com/










4 komentáře: