Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

úterý 13. února 2018

Ujo in Stripes. Crafting On.

Ty pruhy a barvy mě baví, ale stejně mi zbývá ještě poměrně velký kus. Mé dcery považují pletení šatů za úchylku a chtějí mě dát pod dohled :-).
Každopádně jestli se Ujo povede, jistě nezůstane samo.

Ujo dress continues with progress.

Joining Nicole Frontier Dreams






























15 komentářů:

  1. To je ale moc pěkná úchylka, Lenko:-) A ramínko taky dobrý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky to nakonec uzavřely tím, že nějakou úchylku má skoro každý, takže mi odpouštějí :-)
      Ramínko je z blešáku, rovněž nepochopeno.

      Vymazat
  2. Á ty sou krasny! Nic uchylnyho nevidim :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejlepší UJO jaké jsem viděla Leni! ♥ Úžasný nápad! Zrovna dneska přemítám, že ty moje asi vypářu - nudím se strašně. Jedna barva. Žádná krajka ani káble... :D Já vím, že v jednoduchosti je krása, ale u pletení se nechci nudit, nikdy. Ale tyhle Tvoje jsou vážně bezva!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Právě tu nudu jsem viděla hned na začátku :-). Ale zase jednobarevné Ujo, když to dáš, vypadá taky moc hezky.

      Vymazat
  4. Krása nesmírná... těším se na hotové šaty.
    Moje babička také pletla šaty, a jak ji za to obdivovali :-)
    (Dcery Vás nejspíš také v koutku duše obdivují :-)
    Vždyť je to krása, dělat něco vlastníma rukama.
    Člověk alespoň trochu zpomalí svět kolem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Ony holky samože nosí moje šátky a svetry, ale silné řeči k tomu patří.
      Já ruční práce miluju, dcery taky, ale jen z hodně velké dálky :-)

      Vymazat
  5. Šaty podobného ladenia som si robila už na VŠ-fyzika a spolužiaci sa mi smiali..
    Sú nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je asi nemáš, viď. Zajímaly by mě. Děkuju!

      Vymazat
    2. Ja mám od minulého roku nový šatník:-)
      Mala som ešte pri prvých dvoch šaty-tuniku, béžové buklé plus strieborné a zlaté vyšívacie nite a k tomu originál plechovú brošňu a veľké náušnice, prejdené nejakou chemikáliou, aby sa kov zafarbil do modrozelena,výtvarníčka sa volala tuším Kissociová.
      Poznáš?
      https://katedaviesdesigns.com/

      Vymazat
    3. Ty máš výborný vkus na oblečení i na zařízení domu, vím to dávno.
      Kate Davies znám a obdivuju ji.

      Vymazat
    4. :-) niekedy by som sa mohla držať viac ,,pri zemi,,...

      Vymazat