Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

pondělí 20. listopadu 2017

Tohle není nic pro mě...

.... řekla jsem si, když jsem před spoustou let zkusila nastříhat a sešít dohromady pár látek. Jakože patchwork. Nevěděla jsem, jak na to, neměla koho se zeptat, internet neexistoval (ne, neměla jsem jehlu z velrybí kosti ani smrkové kořínky místo nití, ale skoro).

Nebavilo mě to ani trochu. Vlastně mě vůbec nebavilo šití a dnes už nevím, jak mě napadlo pustit se do něčeho, co bylo tak zjevně na nic.
Myslela jsem, že se tenhle růžovofialový kousek už dávno ztratil, ale ejhle, mám ho a jsem ráda. V posledních letech jsem rozstříhala a sešila k sobě tisíce malých i větších kousků látek a strašně mě to baví.
Poučného z toho neplyne nic.




6 komentářů: