Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

úterý 16. května 2017

Drijfhout. Crafting On.

Asi dva měsíce mi trvalo, než jsem se rozhodla, z jakých barev Donegalu budu plést Drijfhout. Nakonec bude tmavošedý a tmavofialový, ovšem nevylučuji, že mě cestou ještě popadne další barva, jak se mi to často stává.

There is a new beginning of Drijhout sweater on my needles.

A máme úplně čerstvá šedivoučká koťátka! Tatínek je Izák, ale je mu to dost jedno. Byl u porodu posledního kotěte a pak vyčerpáním usnul.

And four newborn grey kittens!

Joining Nicole Frontier Dreams






























Poslední dva obrázky fotila Ester.


4 komentáře:

  1. Teď nevím nad čím se mám víc rozplývat jestli na chlupatýma nebo vlněným :) Donegal zvažuju už asi čtvrt roku snad se konečně rozhoupu :) Hezké pletení Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radano, Donegal je skvělý materiál za skvělou cenu. A koťátka jsou rozkošná :)

      Vymazat