Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

sobota 10. září 2016

Fragments Before Finishing.

Fragmentům v podzimních barvách už jen dokončím lem a budou hotové.  Dalších nápadů a náčrtků mám spoustu. Začnou dlouhé večery, třeba (možná, snad, já vím, iluze) bude víc času...

Meadow Grass pletu za průběžného sledování seriálu Forbrydelsen. Tma, furt prší a odněkud kape krev, zkorumpovaní policajti a špinavá politika. Skoro jako u nás.

A moje Sára odletěla do Ugandy. Bude tam pracovat jako dobrovolník v jednom sirotčinci. Je užitečné uvědomit si blahobyt, v jakém tu žijeme, a pořád na něco skuhráme.



































































































































2 komentáře:

  1. Moje blízká přítelkyně byla taky v africkém sirotčinci skoro rok, to člověka ovlivní. Jí natolik, že si nakonec vzala černocha :)

    OdpovědětVymazat