Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 31. srpna 2016

Veggie Garden and Yarn Along.

Veggie Garden z malabrigové nitě přece jen neviditelně přibývá. Jednou se ho dočkám, doufám, že se mi ještě pořád bude líbit.

Kniha Právo na návrat je můj omyl. Popisuje vizi totálně zdecimovaného Israele v roce 2024. Vůbec mě taková fiction nezajímá a dočítat ji nebudu. Kdysi jsem ze zásady dočítala všechny načaté knihy, teď už to nevidím jako nutné.

A slow progress of Veggie Garden.
Book: Right to Return. Not my cup of tea.













































































4 komentáře:

  1. Ale ladí k pleteniu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :). Barva lanka a knihy je skoro totožná. Jinak opravdu zklamání.

      Vymazat
    2. Zvládla som jedného Cooka, poslala synovi lekárovi, Annu Boľavú kamoške Anne, z čítacieho kútika sa mi (asi)zapálilo koleno, teraz čítam Šok z pádu od autora pracujúceho na psychiatrii o bytosti prežívajúcej tú našu psychotickú inakosť...zatiaľ dobré, ale lúskam to.

      Vymazat
    3. Ono taky je to tak, že každému se líbí něco jiného. Jinak by to byla nuda.

      Vymazat