Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

úterý 5. července 2016

Zeleninová zahrada. Veggie Garden.

Tak se jmenuje šátek, který chci uplést ze stříbrošedé Silkpacy Pearl. Vybrat vzor mi trvalo dlouho, původně mě lákaly všechny ty komplikovaně krajkové šály, ale pak jsem si uvědomila, že bych takovou věc nosila jen málokdy.
V originálním vzoru jsem změnila počátky a konce řad, v tloušťce lace  vznikala příliš velká oka.
A závěr šátku mám také v plánu dokončit jinak. Tak uvidíme.
Přibývá to strašně pomalu!

A léto.

A Veggie Garden is on my needles. Malabrigo Silkpaca Lace, color Pearl.
And summer!















































































7 komentářů:

  1. Nádherná barva příze, jsem zvědavá moc na výsledek Tvého snažení! A ti miláčci na poslední fotce, jsou zlatí, posílám jim pohlazení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, děkuju. Pes je z útulku, kříženec vlčáka a čuvače, čtyřicetikilová hodná obluda :)

      Vymazat
  2. Záhrady nášho bytia:-)
    Doma i vonku i vo vnútri:-)
    Bez tých vnútorných nie je možné vnímať tie vonkajšie...ty pekne vnímaš, teším sa čo vytvoríš....my precházdzame robiť na ten vonkajšok, do vonkajšej záhrady, dúfam, že dom a dvor začne mať podobu inú, ako chaotickú...ja kvôli letu musím prestať jesť, aby som mohla sama vybiehať do lesa so psom....sivý kocúrik je vnímavý:-)
    Ako sa volá?

    OdpovědětVymazat
  3. Zahrady si pořád nějaké vytváříme, že?
    Kocour se jmenuje Izák a táhne se za mnou jako psík, u všeho asistuje.

    Má venkovní zahrada je dost zanedbaná, nestíhám to Je tam jeden pěkný kout, tam všechno fotím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náš Mojžiš :-), vytiahli ho v Čechách z vody, tri mačence...jedno pricestovalo k nám:-)
      Kocúr u nás tiahne za mužom a s ním aj ,,kecá,, ináč je autistický a trochu som ho ,,rozchodila,, tak ako tých mojich...

      Vymazat
    2. Oni k tobě tak přicházejí, ti všichni potřební.

      Vymazat