Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

pátek 19. února 2016

Aleš Veselý. An Exhibition.

Sochař Aleš Veselý.
Kvůli své liknavosti jsem promeškala jím samotným komentovanou návštěvu v ateliéru. Krátce nato Pan sochař náhle zemřel. Nikdy se s ním už nesetkám a pořád toho budu litovat ...
Ty úžasně intenzivní, ostré, naléhavé a kruté sochy, rozmáchlé malby, zlověstné instalace.
V Sovových mlýnech je věcí jen pár a nesmí se tam fotit, dohlížeč mě neustále střehl. Když sebou hodíte, ještě do konce února můžete výstavu stihnout.



Venku na dvorku se fotit smí. Olbram Zoubek, Čestmír Suška. 
Holubí lávka jako bonus.





4 komentáře:

  1. Byla jsem před čtrnácti dny, viděla jsem - úžasné. I Toyen. Liba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Já jsem fakt pitomá, že jsem tehdy nejela do toho ateliéru.

      Vymazat
  2. To je moje ,,surové,, gusto, úplne pre mňa, mám to z tých mojich človiečikov autistov, s ktorými žijem a zomieram !

    OdpovědětVymazat