Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

neděle 6. září 2015

Patchwork. Repair.

Užiju si pravý význam slova patchwork. Mám tu od přátel hooodně užívanou a milovanou deku ke spravení. Nechci rozhodit celý sendvič, rozhodla jsem se, že si nadělám papírové šablony a budu  na zničené dílky našívat shora nové. Opravy - záplaty - patches - budou přiznané, tak jsme se dohodli.
Jen se trochu bojím, že jak do toho sáhnu, objeví se mnohem větší poškození, než si myslím.

An old battered quilt. I will repair it with EPP technique.







































































































6 komentářů:

  1. Leni, držím palce. Takové deky by se měly opravdu dědit, ne vyhazovat. Je super, že i tato deka dostala ještě šanci :) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se při spravování zbytek nerozpadne !

      Vymazat
  2. ta je krásná, určitě je v ní spousta vzpomínek. vypadá, že některé láky byly asi méně kvalitní nebo recyklované a tak u dosloužily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě byla mnohokrát praná a možná taky nějaká kočka zaťala dráp, některá místa jsou skoro pryč. Snad se mi podaří prodloužit jí ještě život :-)

      Vymazat
  3. Taky jsem takto záplatovala naši chatovou deku a dopadlo to dobře. Možná bude potřeba ještě jeden nebo dva kousky přidat, ale už vím jak na to a stojí to za to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že taky věříte, že se dece ještě dá pomoci. Díky za povzbuzení !

      Vymazat