Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

pátek 24. dubna 2015

Baktus 3. Done.

Třetí baktus je hotový a myslím, že mám na nějakou dobu dost (baktusů - nebo baktů ?). Nejhorší je doplétání, zkracující se řady neberou konce a na jehlicích je pořád víc než ty čtyři koncové oči.
S barvami jsem spokojená, na šátek padla skoro celá dvě klubka Jawoll Magic Dégradé, 3354 a 5023.







































































9 komentářů:

  1. Nádhera!!! Můžeme dát do galerie a sdílnout na FB?

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné! Moc krásný výsledek :) Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Dlouho tu ležel nedokončený, tak se mi ulevilo.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuju. Barvy bych sama takhle nenamíchala, ty příze mi to usnadnily.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Díky. A fakt je velký, rozměrem :)

      Vymazat