Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

pátek 24. dubna 2015

Baktus 3. Done.

Třetí baktus je hotový a myslím, že mám na nějakou dobu dost (baktusů - nebo baktů ?). Nejhorší je doplétání, zkracující se řady neberou konce a na jehlicích je pořád víc než ty čtyři koncové oči.
S barvami jsem spokojená, na šátek padla skoro celá dvě klubka Jawoll Magic Dégradé, 3354 a 5023.







































































8 komentářů:

  1. Nádhera!!! Můžeme dát do galerie a sdílnout na FB?

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné! Moc krásný výsledek :) Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Dlouho tu ležel nedokončený, tak se mi ulevilo.

      Vymazat
  3. Moc pěkná práce! A ty barvy super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Barvy bych sama takhle nenamíchala, ty příze mi to usnadnily.

      Vymazat