Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

pondělí 20. ledna 2014

Uzel na mozku. A Difficult Job.

Dost mi chybí, že neumím háčkovat, nějak jsem se to v životě zapomněla naučit. Laskavá Petra z Dědečkovy zahrady mi dopřála háčkovací vorkšopík, jak ona říká.
No, připadá mi to příšerně těžké, jen tak malinko jsem si něco zapamatovala a fakt mi u toho drhne mozek. A to jsem si myslela, že mám dost šikovné ruce. Naštěstí má Petra učitelskou trpělivost...

V levém sloupečku je ten ideál, v pravém má realita.

My first clumsy crocheting (in the right column).


4 komentáře:

  1. To chce jenom cvik :-)) Nenech se odradit a pokračuj a za chvíli uháčkuješ s přehledem flanderskou krajku třeba ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Nechápu, co se Ti, Lenko, na Tvé řadě (totiž sloupci) nezdá. Všechny Tvé kousky se skládají z patřičných ok a dlouhých sloupků, granny vypadá jako trojúhelník, kolečko jako organicky hnojená zelenina, prostě úplná paráda!
      Ostatně můžeme dát repete :-D

      Vymazat
  2. To chce jenom praxi s kazdym novym kouskem to bude lepsi.A na zacatnika to mas stejne uz dobre.

    OdpovědětVymazat
  3. Milé dámy, vy jste na mě hodné :)
    Musím se u háčkování tak soustředit, že se mi dělá špatně od žaludku a moje netrpělivost se dme. Ale nevzdám se !

    OdpovědětVymazat