Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

úterý 20. srpna 2013

Medvědi a skřítkové. The bears and gnomes.

Pár fotek z karty, která před lety zahynula náhlou smrtí a odmítla vydat obsah. Nakonec obrázky nedávno vysvobodil šikovný mladý muž. 

Some pictures from broken camera card, about eight years old.



















































Ty zvláštní efekty jsou od vadné karty zřejmě takový bonus.
Ke skřítkům i medvídkům bych se zase mohla alespoň na čas vrátit.




































2 komentáře:

  1. Jéééé, ti medvědi! Někdo je polívkovej, jinej makovej a já jsem medvědová :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si celé dětství hrála s medvídkama místo panenek. Rozumím.

    OdpovědětVymazat