Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

pátek 28. září 2012

Sysel. Ground Squirell.

Sysel je mé druhé jméno. Hromadím látky, vzory, nápady, jedno přes druhé, netřídím a nedodělávám. Pomohlo by třeba podzimní předsevzetí, když letní se mi vymklo ?

My second name is ground squirell. I cumulate fabrics, patterns, ideas, don´t sort, don´t finish. Some autumnal resolution ? The summer one didn´t help ...



 
 
 
 
 
 

5 komentářů:

  1. :-) :-) :-) Sysel zdraví sysla!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to znam ,teprve jsem latkam propadla ale uz jich mam velkou hromadu.Kdo jim ma odolat kdyz jsou tak krasne.Tak se pridavam do syslova klubu.

    OdpovědětVymazat
  3. Vzhůru, syslové všech zemí ! Popravdě, je to hrozná vlastnost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ani nechtěj vědět, jak je to u mě. Rozhodla jsem se své sysliště nerozšiřovat, ale postupně zpracovávat. Jakmile se mi podaří vyšít jednu látku, mám z toho takovou radost, že úplně zapomenu na své předsevzetí a koupím si 2 nové:-)
    Patchwork ti jde moc hezky, krásně kombinuješ.

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzko, díky.
    Já mám zase látky, které jsem si sice samozřejmě koupila na šití, ale které jsou tak hezké, že se mi vůbec nechce do nich střihnout :)

    OdpovědětVymazat