Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

úterý 1. září 2020

Skymning Shawl. Done. Crafting On. Yarn Along.

 Trojcípý šátek podle návodu Sofie Kammeborn se pletl dobře. Vybrala jsem si ho, aby v jednoduché pletenině mohly vyniknout krásné barvy, které dovede namíchat báječná Jana Slámová - Emiteri yarns. Tělo šátku jsem pletla z Chocoberry a Burlesque, krajkový okraj je z Mind the Vampire.

Spotřebovala jsem 197 g vlny, pleteno na jehlicích 3.5 a šátek je po vypnutí pořádně veliký, na šířku má 176 cm. Nelíbila se mi velká oka, která vznikala nahazováním očí podél osy šátku, tak jsem tam raději pletla M1L a M1R. Také jsem celý šátek upletla v hladkém žerzeji. Jinak jsem se držela návodu.

Skymning Shawl by Sofie Kammeborn is done.

Joining Nicole Frontier Dreams and Ginny Small Things (gsheller.com)

 







7 komentářů: