Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

středa 9. září 2020

Brněnská vila Löw-Beer

 Je to zpočátku taková jako pohádka. Ovšem na konci dobro rozhodně nezvítězilo, ale ani úplně neprohrálo.

Greta Löw-Beer se vdala za Fritze Tugendhata a zdálo se, že příběh bude pokračovat dál. Ve 30. letech minulého století se dějiny zauzlovaly a dál nepokračovalo nic.

Celá rodina naštěstí včas odešla do Anglie.




























6 komentářů:

  1. Musí to být zajímavá prohlídka. Znám jen z netu. Brno mám trochu z ruky,ale příležitost návštěvy se může kdykoliv naskytnout.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Brno z ruky hodně, ale jezdím tam moc ráda. Rozhodně stojí za nejednu návštěvu.

      Vymazat
  2. Krásné fotky....je škoda, že není v TV nějaký seriál se starými vilami a jejich historií...Já četla v poslední době jen jednu knihu....Skleněný pokoj....má svá + i -.....hezký den všem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, takový seriál by byl určitě moc zajímavý. Skleněný pokoj jsem ještě nečetla, ale chystám se na něj.

      Vymazat