Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

sobota 29. srpna 2020

Moji nejmilejší roháči

 Prvního a na desítky let jediného roháče jsem viděla, když mi bylo asi pět let. Na dlouhou dobu to byla pro mě jen vzpomínka a vcelku jsem moc nevěřila, že ještě nějakého potkám.

Před sedmnácti lety jsme se přestěhovali z Prahy na Karlštejnsko a tady, na krasu, se těm úchvatným broukům daří. Letos měli opravdu dobrý rok, vyletovalo jich hodně. Pokaždé mě fascinuje, že žijí mnoho let pod zemí ve formě ohavných sádelnatých larev a pak jen necelé dva měsíce venku na slunci. Takové plýtvání krásou...


















4 komentáře:

  1. Já krásný, to ano. Ale nevím, jestli bych chtěla, aby mi lezl po ruce. :-).
    Díky za informaci o něm.
    Pěknou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. ...máte je krásně vyfocený, taky je mám ráda
    pěkný dny vinšuju jarka

    OdpovědětVymazat