Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

pondělí 16. listopadu 2020

My Second Drijfhout is Done. Yarn Along.

 Na začátku byly tři obláčky ITO Sensai v malinko jedovaté hořčičné barvě. Co k nim, co s nimi? Protože mám větší než malé zásoby (ještěže se za to nechodí do kriminálu), sáhla jsem najisto pro tři krásné zlaté barvy od Emiteri yarns. Jsou to odstíny Golden Ale, světlejší a tmavší, Golden Gray a Spicy Ochre.

Pletla jsem velikost S a knoflíkovou légu jsem udělala kratší, jen na čtyři knoflíky. Spotřebovala jsem všechny tři obláčky a celkem svetr váží 363 gramů.

Hřeje báječně a Sensai kolem mě vytváří zlatou svatozář :)

Drijfhout by Isabell Kraemer is done. Size S knitted with Emiteri yarns + ITO Sensai held twice, total of 363 grams.

Joining Ginny Small Things (gsheller.com)













19 komentářů:

  1. Svetřík vypadá moc dobře a sluší Ti !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Báječná Lenka v báječném svetříku:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko,
    tak to je nádhera....inspirace veliká.
    A Vaše fotky mají vždycky krásnou atmosféru.
    Hezký den
    Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Lenko,
    ještě malý dotaz , někdy v létě jste měla fotky rozpleteného Dexteru z příze Zauberball Cotton barva myslím New Terrain.
    Podařilo se dokončit? A jak jste s přízí spokojená?
    Hezký den
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten ještě není dopletený, takže zkušenost s tou přízí mám jen z pletení. Pracuje se s ní příjemně. Ta barva se jmenuje jinak, hledám etiketu, ale nevím, kde je.

      Nahodila jsem víc věcí najednou a doplétám, co mě zrovna baví. Takže bavlněný Dexter taky časem bude :)

      Vymazat
    2. Lenko,
      ještě prosím jeden pletařský dotaz a sice jak se Vám pletl Annas Cardigan od Petitteknit - to je ten dírkovaný.
      Nebo zvolit Váš oblíbený Dexter?
      Moc děkuji
      Věra

      Vymazat
    3. Dobrý večer,
      dírkovaný svetr se pletl moc dobře. Musela jsem si přepočítat velikost, protože jsem pletla z tenčí příze, než je v návodu, ale vyšel pěkně. Ty dírky jsou hodně efektní.

      Vymazat
    4. Dobrý večer,
      moc děkuju ….
      Věra

      Vymazat
  5. Děkuju, to znám, mám to také tak, že rozpletený kousek není nikdy jeden.

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, krása. Vždy se moc těším na nový příspěvek. Sálá z nich teplo, Krásno, pohoda a láskavost.
    Svetřík moc povedený a já děkuji za pohlazení po duši.
    Vše dobré přeji.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to mě moc těší. Pro mě je takovýhle komentář také pohlazení na duši.
      Zdravím!

      Vymazat
  7. Lenko je nádherný a svatozář ze Sensai , to potřebujeme všichni:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc děkuju. Alespoň nějaká svatozář :-)

      Vymazat
  8. Lenko,
    moc prosím o radu.
    Začala jsem plést Dexter / a jak mně to krásně šlo!/ a přehlédla jsem, že i na zadním díle se vyplétá hráškový vzor.
    Teď jsem došla do bodu , kdy se z rubové strany rozplétají oka a přestává se plést vzor. Já vlastně nemám na zadním díle co rozplétat...
    Asi to bude na párání ale přesto , nemáte nějakou rad?
    Moc děkuji a zdravím
    Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný večer!
    Nic nepárejte, máte upletený stejný počet očí se vzorkem i bez vzorku. Normálně pleťte podle návodu a rozplétejte, jak je to rozepsané. Pletla jsem nejmíň dva Dextry bez hráškového vzoru, na rozplétání se nic nemění.
    Ať se daří!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý večer,
    moc děkuju - pěkně jsme zpanikařila ale nepárala jsem.
    Už mně to došlo, že vlastně zústávám na stejném počtu ok.
    Ještě jednou moc děkuji za pomoc.
    Přeji krásné vánoce a zdravím.
    Věra

    OdpovědětVymazat