Jsem poutníkem svého života a své cesty si volím sám. Vše Bohu náleží.

I am a traveller of my life and I choose my ways myself. All belongs to God.

úterý 20. října 2020

Pletení a les v Křižánkách.

Ještě než plukovník zakáže všechno a zbydou nám jen kafe na dálku, vyjely jsme posílit si imunitu. Les potřebuje člověk k životu, to je jasná věc. Pletení je meditativní činnost, která snižuje stres a utužuje přátelství. Plus nádherná podzimní Vysočina, kde jsem kdysi strašně chtěla žít.

Byl to moc fajn dlouhý víkend. Žít z něj budu dlouho.



















Poslední fotka je od Jany Slámové. Měly jsme se báječně!





































10 komentářů:

  1. Vůbec nepochybuji o tom,že to byl kráásný víkend. Fotky jsem si prohlížela několikrát a moje srdce plesalo.
    Klidné dny ve zdraví !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona ta Vysočina je zvlášť takhle na podzim opravdu nádherná.
      Mávám!

      Vymazat
  2. Téda, vy jste se měly! Trošku závidím :-) jen v dobrém. Lenka K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, měly jsme se báječně. Takové sanatorium.

      Vymazat
  3. Samé známé milé tváře, tak to musel být extra příjemný víkend v nádherné přírodě. Všecky zdravím. Petra,Brno

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné setkání, krásné momentky. Snad se mi někdy zadaří si zaplést v kolektivu vášnivých pletařek :-).
    Přeji krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková krása se fotí sama :). A pletení je dobré vždycky!

      Vymazat
  5. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat